Farmville 2

Detta underbara spel som bara blir bättre och bättre med tiden har blivit bättre. Visserligen så är drygt 83% av mina djur prisbelönta men jag känner ändå hopp om framtiden.
Jag hade ett uppehåll med Farmville 2 i en vecka och en dag, varför jag hade det är svårt att förtså. Tänkte väl leka duktig eller nåt. Efter uppehållet så förlorade jag min plats som bäst på skid i Farmville 2 och jag ligger fortfarande efter men det ska det bli ändring på. Intensivt spelade kommer att resultera i att jag kliver upp på den prestigefyllda platsen igen!
 
Känslan när man säljer för en större summa pengar
 
Farmville 2 har också skördat (vitsigt som bara den) sitt första offer. Nollan Elin Bergström som jag skrev hade börjat spela för någon vecka sedan har tappat greppet om livet totalt. Hennes tillstånd är allt annat än stabilt och det är väldigt osäkert om hon kommer överleva. 
 
 
EDIT: Senare idag skickar nollan ett chatmeddelande i facebook, hennes kritiska tillstånd har stabiliserats.
 
Hon är inte särskilt svårtövertalad om jag säger så...

 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

haha jag har sålt för 55000 kr //Niclas Ö

Svar: Ja, men då har jag hunnit sälja 5 gånger under den tiden du inte sålde ett skit.
ettajavlarna.blogg.se

Kommentera här: