tjollahopp

Äntligen fick vi en kommentar som gjorde oss glada, älskade, och omtyckta runt om här i världen.
Du som gav oss den kommentaren: TACK!! Du är helt klart topp 3 på våran ''vityckeromdiglista''. Bra att någon vågar kommentera den här bloggen.

Vad har hänt dom senaste veckorna, månaderna, åren...?

VI HAR HAFT LOV.
Skönt.

Jag har invigt min ol-säsong i Göteborg i helgen. Väldigt nöjd med lördagens insatts, tror jag aldrig gått så bra på en sånhär ''viktig'' tävling. Hade kartkontakt, framförhållning, blicken var uppe, benen kunde springa hur långt dom ville om dom hade fått det, och jag grovbommade inte kontrollerna. Faktiskt, så spikade jag dom flesta rätt bra. Söndagen var väl mindre bra, medeldistans har aldrig varit min distans det. Känns sjukt skönt att få komma igång med orienteringen igen, och minst sagt träffa ol-folket som kan (ÄR) dom skönaste personerna som finns. Och så är dom så söta. Nu får ni nöja er med detta inlägg, vet inte vad dom andra ettajävlarna har gjort så dom får ni fråga själva. Nu signar jag ut för gott!

/ the one and only sundström - ettajävlen som dyrkar dom äldre personerna här på idrottslinjen.


My favourite picture in the whole world.

Kommentarer:

1 Erik:

Det var jag som kommenterade förra inlägget. Jag glömde bara att skriva namn.



Kul med lite gamla bilder! Visa gärna upp sånt någon mer gång, det är inte ofta mer ser gamla episka bilder.

Kommentera här: