2 december - Intervju med Oscar

Idag har vi fått äran att prata med ettornas Uggla, Oscar Westin, han gick tidigare natur men kände att det var en dålig klass och böt till Älvsbyns gymnasiums i särklass bästa klass, nämligen T12 som bland annat vann insparken.

Oscars bästa raggningsreplik är en självklaring, det var som att Oscar visste vilken fråga vi skulle ställa för vi han knappt ställa frågan innan han svarade ”snygga strumpisar, ska vi hångla?” Det verkar som att han sa så för att han inte vågar visa sina äkta känslor för Karinn, som inte har några strumpor.

 

På frågan vilken låt han spelar på gitarren för att imponera på brudar svarar han ”jag brukar inte spela gitarr när jag umgås med brudar, då har jag annat att göra ;)” Det Oscar menar är att han spelar dataspel

Ida Sundström har låst in honom i sitt rum och det är därför han spelar så mycket dataspel. Han tycker själv att det är ”asbra” i Ugglan, vilket vi såklart synar. Vi vet att han innerst inne drömmer om att få bo i Svalan 24/7 eftersom att Karinn bor där.

 

Musik han lyssnar på är ”wuuu-tang” och rysk polka.

Vad är det bästa med julen?

Maten… och smaken… och julbord.., och det man äter.., fast maten är också god”, svarar Oscar, samtidigt som han hugger in på en av de 300 billy’s pizza han tog med sig till intervjun. Han gillar mat och äter därför så ofta som möjligt så mycket som möjligt.

Ulrik som är Oscars enda vän tycker han är gullig och säger ”tjaa, egentligen är vi mer än vänner, jag tror vi är på G”. Tyvärr får vi inte tag i Ulrik för en kommentar, han har smitit iväg.

 

Om Oscar ger sig in i något så vill han verkligen vinna, till varje pris och när han inte gör det så blir han depprimerad.

Det roligaste som har hänt Oscar på skid var när Oscar tog det sunda förnuftet att byta till teknik och få gå med JP7an och Sten. Det ända som var tråkigt med bytet var tydligen att inte längre gå i Sigrid H-Hs klass. Vi förstår honom. Alla vill ju gå med henne!

 

Kalhygge vs Grönområde

Sandtag vs Sankmark

Det lilla granskottet vs den gamla eken

BÖ eller , ”Jag skäms över min kropp”

 

På frågan vad han tycker bäst om, gurka eller majs, svarar han självklart gurka. För den är minst nyttig. Formen tycker han också är fin, såklart.

 

Civilstatus: Grönt (vågar inte inse sin affection för karinn)

 

Tack för intervjun Oscar!  Tack själv, nu måste jag gå och ta igen förlorad tid med mitt U!

 

 

Kommentera här: