JHMLJNMSDPÄ

Jag hatar mitt liv, det är fyllt av ilska, sorg och säkert nåt mer som jag inte kommer på när jag sitter alldeles själv här i folkan, påtvingad att blogga. Jag är sjuk, kan inte träna och vill mest bara dö eller nåt sånt. Allt känns så tungt just nu, kan inte träna, det är ingen snö kvar i byn, det finns ingen nolla att mobba och som explosionen i elden så är snart batteriet på min dator slut.
 
Trots att livet är tungt så måste jag se det positiva, en positiv sak är att jag just fick en vänförfrågning på facebook av en viss Kumru Çoksoyluer Yıldırım. Inte för att jag accepterar men det är ju alltid kul när folk vill vara vän med mig.
Tycker det är dags att denna filmen får se höstens ljus... 
 
Rubriken är en förkortning för Jag hatar mitt liv just nu men ser det positiva ändå.
 

Kommentarer:

1 elin:

Nej

Svar: höhö
ettajavlarna.blogg.se

Kommentera här: