Då var det dags igen

Som rubriken lyder så är det dags igen... USM!! Som vi har taggat, som vi har fasat och som vi har hoppats bli friska i tid innan detta och nu är det dags. Imorgon åker vi, lyxigt nog flyger vi ner till skåneland och på fredagen börjar tävlingarna. Nu har jag på Coach E:s order studerat pm:en och vet exakt när och var och hur det kommer gå till i helgen. Självklart blire ju disco också men what happens at USM stays at USM. Trots sjukdomen som jag har haft känner jag mig relativt vass inför det som komma skall och jag hoppas att Norbotten får bra lag. Efter Coach E:s genomgång har jag tänkt mycket på vad som är viktigt för Mig under dessa lopp och jag tror att jag har kommit på vad det är. Annars önskar jag lycka till till de som ska springa SM i helgen och skickar telepatiska lyckosparkar! 
 
Bild från förra året :) KBK!!!
 

Kommentarer:

1 7:

Men Elin, du stryper ju Isabel

Kommentera här: