Häxblandning och USM

En summering utav USM skall nu ske.
En del av Skånes skogar doftar klor, den är väldigt taggig på sina ställen, akta er för getingar men oj så gudomligt fin bokskogarna är!
Tävlingarna för min del gick inte alls bra men det var en riktigt rolig helg, med massor av skratt, en hel del fall och snarkningar. Det var kuligt att få träffa mein fellow västerbottningar och allt annat folk som fanns på tävlingarna synd bara att detta var mitt sista USM :(
 
Anyhow så blev jag sjuk efter helgen och Signe snäll som hon är blandade mig en häxblandning bestående av echinagard, C-vitamin och vitlöksvatten som smakade som man kan tro att den kan smaka. Jag hoppas bara att den funkar så jag kan träna igen snart.
Sen så är det dags att alla andra ettajävlare börjar blogga!!
//Ettajäveln nummer 1 Freja
 

Kommentera här: